آشنایی با بازی مونوپولی

جمعه 8 مرداد 1400
21:21
ادمین تولید محتوا

3] در حالی که قوانین اصلی Davidoff نشان می دهد که یک سوم بازیکنان (گرد کردن به نزدیکترین عدد کامل) مافیوزی هستند. بازی اصلی دیویدوف شامل نقش هایی با توانایی های مونوپولی خاص نمی شود. [1] پلاتکین در قوانین خود برای "Werewolf" توصیه می کند که فاز اول شب باشد و تعداد عجیب بازیکنان (از جمله مجری برنامه) وجود داشته باشد. این مشخصات از رأی تساوی بازی جالیز برای حذف جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که بازی به طور چشمگیری با حذف به جای ضد قتل با قتل به عنوان یک نتیجه قطعی ، به پایان می رسد.
شب

همه بازیکنان چشمان خود را می بندند. سپس ناظم به همه گرگ ها دستور می دهد چشمان خود را باز کرده و همدستان خود را بشناسند. گرگینه ها برای نشان دادن هدف خود و سکوت ، "قربانی" را انتخاب می کنند و سپس دوباره چشم های خود را می بندند.

فرآیند مشابهی برای سایر نقشها با اعمال شبانه رخ می دهد. در مورد بینا ، ناظم ممکن است با استفاده از حرکاتی مانند تکان دادن سر یا تکان دادن سر ، بی گناهی یا گناه هدف را نشان دهد.
گرگ ها در حال بحث در مورد اینکه چه کسی را در طول شب بکشند

شب ممکن است با ضربه زدن ملایم بازیکنان برای پوشاندن صداهای ایجاد شده با اشاره همراه باشد.
روز
در مرحله "روز" ، بازیکنان رای می دهند که چه کسی را حذف کند

مجری به بازیکنان دستور می دهد چشمان خود را باز کنند و اعلام می کند که چه کسی شب گذشته "مرد". بحث بین بازیکنان زنده ادامه می یابد. در هر مرحله ، یک بازیکن ممکن است شخصی را به گرگینه بودن متهم کند و دیگران را مجبور کند که برای حذف آنها رای دهند. اگر بیش از نیمی از بازیکنان این کار را انجام دهند ، فرد متهم حذف می شود و شب شروع می شود. در غیر این صورت ، مرحله ادامه می یابد تا حذف انجام شود.

طبق برخی قوانین ، نقش بازیکنان مرده مشخص می شود. از نظر دیگران اینگونه نیست. در هر دو مورد ، بازیکنان مرده مجاز به تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن باقی مانده از بازی نیستند.

از آنجا که بازیکنان آزادی بیشتری برای تصمیم گیری دارند ، روزها بیشتر از شب ها طول می کشد.
نظریه بازی
مطالعه ریاضی

مافیا یک بازی پیچیده برای مدل سازی است ، بنابراین اکثر تجزیه و تحلیل بازی بهینه هر دو را فرض کرده اند (الف) که فقط مردم شهر و مافیوس وجود دارند و (ب) که مردم شهر هرگز احتمال شناسایی مافیا را ندارند که بهتر از شانس است. درمان اولیه بازی بر روی شبیه سازی متمرکز بود ، [19] در حالی که مطالعات اخیر سعی کرده اند راه حل های تعادلی بسته را برای بازی کامل بدست آورند.

در سال 2006 ، دانشمندان کامپیوتر براورمن ، اعتصامی و ماسل ثابت کردند که بدون کارآگاهان و با بازیکنان کامل ، استراتژی تصادفی هم برای شهروندان و هم برای مافیا بهینه است. هنگامی که تعداد بازیکنان به اندازه کافی زیاد باشد و به هر دو گروه احتمال پیروزی بدهد ، آنها نشان دادند که تعداد اولیه مافیوزی m باید متناسب با ریشه مربع تعداد کل بازیکنان P باشد ، یعنی m ∝ P {\ displaystyle {\ textstyle m \ propto {\ sqrt {P}}}} {\ textstyle m \ propto {\ sqrt {P}}}. [20] آنها با شبیه سازی ، تأیید کردند که 50 مافیوسی تقریباً 50 درصد شانس برنده شدن در بین 10 هزار نفر را خواهند داشت. شانس پیروزی مافیا این است

W (m ، P) ≈ m/√P ،

هنگامی که سمت راست زیر 40 است ، تقریبی خوبی است. در صورت اضافه شدن کارآگاهان به بازی ، Braverman و همکاران. ثابت کرد که تعداد مافیوزها باید ثابت بمانند از تعداد کل بازیکنان تا ثابت بمانند. [توجه 3]

در سال 2008 ، ارلین یائو مرزهای تحلیلی خاصی را برای احتمال پیروزی مافیا در صورت عدم وجود کارآگاه بدست آورد. [21]

در مقاله ای [22] از سال 2010 ، فرمول دقیق احتمال پیروزی مافیا یافت شد. علاوه بر این ، نشان داده شد که برابری تعداد اولیه بازیکنان نقش مهمی ایفا می کند. به طور خاص ، وقتی تعداد مافیوزها ثابت شده و یک بازیکن عجیب و غریب به بازی اضافه می شود (و روابط با تلنگرهای سکه حل می شود) ، شانس برنده شدن مافیا کاهش نمی یابد بلکه با ضریب تقریبی افزایش می یابد. π /2 {\ displaystyle {\ sqrt {\ pi /2}}} {\ sqrt {\ pi /2}} (برابری در محدوده تعداد بی نهایت بازیکن).


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]