آموزش بازی جالیز

جمعه 3 دی 1400
21:56
ادمین تولید محتوا

شما پس از خرید کود میتوانید آن را بر روی یکی از جالیزهای خود بگذارید. پس از سرقت بزرگ از خزانه ی شهر، حالا هیاهو به پایان رسیده و در گوشه ای از جنگل، سکوتی بر جمع سارقان حکم فرما شده است. هنگامی که بازیهای فکری و چالشی را انجام میدهید، بر روی هر دو طرف مغز خود کار میکنید قیمت بازی جالیز که این منجر به بهبود مهارتهای منطقی و خلاقیت می شود.

نوجوانان و جوانان با بازیکردن و به خصوص بازیهای گروهی چیزهای زیادی را یاد میگیرند و مهارتهای ارتباطی و هوش هیجانی بهتری پیدا میکنند. سبکی که این بازی به خود اختصاص داده است، Push Your Lock و Take That می باشد. هنگامی که بازیهای مغزی انجام میدهید، دائماً باید شکلها و الگوها را به خاطر بسپارید که این خود موجب تقویت حافظه میشود. بنا بود حال و هوای بازی قرون وسطایی باشد اما ناشرش مجبورش کرد به خاطر کاهش هزینه ها حال و هوای کار را به رنسانس تغییر دهد و همین سبب شد تا برای یک بازی شهرسازی حال و هوایی تیره و نامانوس و قدری عجیب غریب داشته باشد. نشر هوپا هم بعد از تماس با فدوتی با همان شرکت آمریکایی تماس گرفت ولی به خاطر تحریمها امکان همکاری نبود.

برای شروع بازی به هر بازیکن 5 کارت می دهید. در این بازی فکری و بردگیم شما در غالب حجره داران بازار تهران، ۵ روز به رقابت می پردازید تا با فروش هوشمندانه تر برنده بازی شوید. اصلا عامل جلو افتادن شما در بازی، اینه که در مرحله بازار بقیه بازیکن ها بتونید با صحبت کردن و حواس جمعی، محصولات بدرد بدست بیارید. در این بازی فکری که مبنای آن اعمال اقتصادی است، بازیکنان قادرند با کاشت و برداشت محصولات خود، سود خوبی نصیب خود کنند و در عین حال با انجام معامله محصولات با دیگر بازیکنان، سریعتر به اهداف زراعی خود برسند. فدوتی سیتادلز را اولین بار در فرانسه منتشر کرد توسط ناشری که به گفتهی خودش خیلی امیدی به موفقیت این بازی نداشت. افزایش تعداد کارتهای یک محصول خاص در هنگام برداشت بیشتر می تواند باعث درآمد بیشتر بازیکن شود. یک بازی فکری و بردگیم، پر از رنگ و خنده و هیجان! بازی فکری و بردگیم، یک راه حل عالی برای استفاده از این مهارت و بهبود آن هستند، زیرا دائماً شما را به چالش می کشند تا به راه حل های جدیدی برای مشکلات مختلف دست پیدا کنید.

این دلیل دیگری است که چرا بازی های مغزی برای سلامت روان ما عالی هستند. انجام این کارها رای بازیکنان اجباری است. در این بازی شما می توانید حال و هوای تاریخی را تجربه کنید؛ انگار که به صورت زنده در محل هستید و به طور واقعی بازی را انجام می دهید. در اینصورت، و پس از انجام توافق، بازیکن خریدار باید بلافاصله آن کارت را در زمینش بکارد، همچنین بازیکن فروشنده نیز باید کارت یا کارتهایی که در ازای معامله بهدست میاورد را بلافاصله در زمینش بکارد. در ادامه معرفی بازی رومیزی Hoopa مدل جالیز برخی از این ویژگیها را بیان میکنیم. هدف بازی هوپا مدل جالیز این است که مزرعه ها را همیشه سرسبز باشند. بازی فکری جالیز برگردان بازی Bohnanza است که توسط انتشارات هوپا طراحی و عرضه شده است. بازی جالیز نسخه موبالی نداره، اما نسخه موبایلی بازی Bohnanza the Dual که نسخه دو نفره بازی Bohnanza هستش در وبسایت آیوی گیم به صورت رایگان برای پلتفرم اندروید و ios قابل دانلود هستش که لینک ورد به صفحه دانلود این بازی در اینجا قرار داده شده. این دسته از بازی فکری و بردگیم به صورت گروهی و با افراد زیاد بازی میشوند.

به این صورت که ارتباط بین سلولهای مغز شما را تقویت می کند که منجر به یک حافظه کوتاه مدت تیزتر می شود. همانطور که میدانید مغز شامل دو سمت چپ و راست است. بعد از مرحله بازار، در هر نوبت، بازیکن باید دو کارت و یا سه کارت از دسته کارت های وسط به دست خودش اضافه کنه. مابقی کارت های محصول را به پشت در وسط زمین قرار دهید. در این بازی بازیکنان باید تلاش کنند تا بتوانند امتیاز زیادی را از جمع آوری اشیای عتیقه به دست بیاورند. این نکته قابل توجه است که شاید در نگاه اول قیمت بازی فکری جالیز زیاد به نظر برسد اما با در نظر گرفتن کیفیت گیم، کارت و المانهای بازی قیمت بازی جالیز کاملا مقرون به صرفه است. محصولات خودتون رو در جالیز ها بکارید و برداشت کنید و سعی کنید در مبادلات، بیشترین سود رو بدست بیارید. در هر دور، ابتدا کارتهای پول رو شده، تا مشخص شود چه گزینههایی در دسترس است. از این رو یکی از برترین بازی های دورهمی می باشد که تا به حال طراحی شده است. نداشتن کارت مناسب برای کاشت در ابتدای نوبت در مرحله کاشت و اجبار برای برداشت کارت های روی جالیز ها.

https://www.gamekhoone.ir


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]