بازی جالیز هوپا

جمعه 3 دی 1400
22:03
ادمین تولید محتوا


اما اگر شما چند بار این بازی را در کنار کودک خود انجام دهید, او میتواند یاد بگیرد که چگونه نوهها را در قسمتهای مختلف صندلی جای دهد. البته در جعبه این بازی یک دفترچه راهنما برای اینکه بتوانید به خوبی روند بازی را یاد بگیرید, وجود دارد. در هر نوبت یکی از این کارتها رو میشود و تاثیری برای تمام بازیکنان دارد. تراکتور : با استفاده از تراکتور میتونید خاک رو شخم بزنید و هر دست تا ۳ کارت تو جالیزتون بکارید ، قیمت بازی فکری جالیز اگر تراکتور رو در راند اول بازی بخرید به علاوه این که در آخر بازی یک امتیاز حساب میشه ، تراکتور خیلی میتونه براتون به صرفه در بیاد . یه نامه کوتاه از طراح بازی هم در دفترچه بازی وجود داره که یه جورایی داستان خلقت جالیز رو شرح داده. اما نکته مهم این است که نوهها باید به شکلی در صندلی جا شوند که بابابزرگ بتواند هم داستان را بخواند و هم اگر نوحهها که در این بازی بهعنوان مهرهها میباشند در جای درستی قرار داده شوند که صندلی نیفتد. بازی راز جنگل از سوی تولیدکنندگان مختلفی ازجمله فکرآذین و فکرآوران عرضه شده است و قیمت بیشترشان هم بسیار مناسب است. این بازی شامل پنج قطعه لیوانی که رنگهای مختلف و اندازههای مختلفی دارد و همچنین داشتن دو توپ جغجغهای هست.

https://www.gamekhoone.ir/

بازی برای تقویت مهارتهای حرکتی و همچنین افزایش تمرکز در کودک شما هست. کودک برای شما بازی فکری جالیز را جهت خرید شما ارائه می دهیم. شما میتوانید برای یادگیری روش انجام بازی فکری جالیز، ویدیوی آموزشی قرار گرفته شده را تماشا کنید و یا به خواندن ادامه متن بپردازید. اگر این بازی را تجربه کرده اید و یا علاقه مند هستید تا آن را تجربه کنید، میتوانید نظرات خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک گذاشته و در بخش کامنتها در مورد این بازی صحبت کنید. اگر از فدوتی سوال کنید که در طراحی بازی چه هدفی دارد بعد از شوخی دربارهی مسایل مالی به شما خواهد گفت که به دنبال استفاده از المانهاییست که آدمها را مجبور به تعامل کند و ساز وکار همهی بازیهاش هم به این صورت است که آدمها مجبور به استفاده از ویژگیهای منحصر به فرد آدمیزادی هستند. یه نکته تو کارت ها وجود داره که تو مخه اینه که لبه کارت ها خرده های ریزی دارن که ممکنه بار اول تو ذوق بزنه . بازی مکعب قصهگو شامل چندین تاست که بر روی هرکدام آن یک شکل وجود دارد و وقتی کودکان چهار بار تا سرا میریزند باید بتوانند با سرهم کردن کلمات یک داستان را بگویند.

هرکدام از محصولات جالیز ارزش خود را دارند و به ازای تعداد مشخصی کارت برای شما درآمد دارند. استفاده از بازی ها به صورت کلی جنبه سرگرمی دارند و می توانند بخشی از انرژی کودکان را در جهت مثبت تخلیه کند. اگر برای کودکانی با سنین پایین این بازی را انتخاب کردهاید, باید دقت کنید که قطعات ریز این نوع بازیها به خاطر اینکه ممکن است کودکان آن را در دهان بگذارند, بسیار خطرناک میباشد. اسباب بازی فکری جالیز یک بازی گروهی جذاب از شرکت هوپا برای رده سنی ۹ تا ۹۹ سال است که باعث افزایش قدرت تصمیم گیری ، ریسک پذیری ، مهارت های ارتباطی در افراد می شود . همان طور که از نام بازی فکری HOUPPA مدل جالیز بر می آید این بازی در خصوص جالیز و اتفاقاتی که در آن می افتد ، می باشد، این بازی یک بازی اقتصادی است و افراد می توانند از دانسته های اقتصادی خود در این بازی استفاده کنند و از طرف دیگر به کمک این بازی، به دانسته های اقتصادی خود اضافه کنند. اما اگر قصد دارید هزینه زیادی را انجام ندهید از حلقه پلاستیکی کمک بگیرید.

از سالیان بسیار دور این نوع بازی وجود داشته است و کودکان علاقه بسیار زیادی به این سبک از بازی نشان دادهاند. بازی جالیز بر اساس بازی بسیار موفق بونانزا (Bohnanza) توسط نشر هوپا طراحی و عرضه شده است. این بازی به نسبت نسخه فارسی شده تصویر سازی قدیمی تری داشته و همچنین شاهد اضافه شدن المانهای جدید به نسخه جالیز هستیم. این بازی برای کودکان ۵ سال به بالا و همچنین برای تعداد ۲۴ نفر مناسب میباشد. این بازی برای تقویت خلاقیت و ذهن و همچنین تقویت اعتمادبهنفس در کودکان بسیار مناسب میباشد. این بازی برای تقویت قدرت دیداری چشم و هماهنگی دستها بسیار مناسب باشد. یکی دیگر از نکاتی که بسیار حائز اهمیت هست, رنگبندی حلقهها و آشنا شدن کودکان با رنگهای مختلف و اندازههای مختلف میباشد. ولی باید مواظب باشید که به خاطر کوچک بودن قطعات کودکان آنها را در دهان خود نگذارند و دچار مشکلات حاد نشوند. دارا بودن یک صفحه باطری که مانند استخر ماهی است و تعدادی ماهی و تعدادی قلاب ماهیگیری در آن وجود دارد. اما امروزه شما میبینید که انواع بازیهای سازهای در سبکها و شکلهای گوناگون در فروشگاهها وجود دارد. زیرا ممکن است برای کودک شما مضر باشد. کودک باید دقت کند که مهرهها را دقیقاً در جای خودش قرار دهد.


[ بازدید : 128118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]