بازی فکری جالیز مدل هوپا

جمعه 3 دی 1400
22:06
ادمین تولید محتوا


بازی کودتا که توسط این ناشر به بازار ایران عرضه شده است، نسخه بومیسازی شده بازی محبوب Coup است. تعداد کود های بازی به تعداد یکی بیشتر از تعداد بازیکن هاست که خرید اونها محدودیتی نداره و هر بازیکن میتونه به تعداد جالیز هایی که داره کود بخره. اکنون کارت های باقیمانده را خوب بر بزنید و به هر بازیکن ۵ کارت بدهید. شما پس از خرید کود میتوانید آن را بر روی یکی از جالیزهای خود بگذارید. بازی جالیز هوپا شانسی که این مکانیزم وارد بازی میکنه از جنس شانسی نیست که مثلا تاس وارد میکنه و تاس کل بازی رو روی شانس میچرخونه ولی کشیدن کارت از کارت های محصولات وسط بعد از پایان نوبت یا حتی کشیدن کارت رویداد، یه اتفاق شانس محوره که برای همه بازیکن های به طور یکسان رخ میده و به پس زمینه ای از جنس ماهیت بازیه، نه یه اتفاق جدا. کارت های رویداد مثبت مانند اصلاح نژاد (که باعث افزایش درآمد موقت بازیکن از محصولاتش می شود) و کارت های منفی مانند کلاغ (که به بازیکنان اجازهی دزدی از جالیزهای یکدیگر را میدهد) هستند.

هر کدام از محصولات موجود دارای ارزشی متفاوت هستند و میزان کسب درآمد شما از هر محصول بستگی به تعداد کارتهای شما از آن محصول دارد. اگر قصد خرید این بازی سرگرم کننده و جذاب را دارید، پس از کلیک بر روی مشاهده مشخصات بیشتر و لینک خرید، وارد سایت دیجی کالا خواهید شد و فرآیند خرید را (در صورت موجود بودن کالا) انجام خواهید داد. بهشدت پیشنهاد میکنیم که نیمنگاه زومجی از این بازی را تماشا کنید تا متوجه بشوید که بازی چقدر میتواند خندهدار و جذاب باشد. استوژیت از آن دست بازیهایی است که در این دوران میتواند یاور همنشینیهای روزمره شما باشد. حالا وقت این است که برویم سراغ بازی معمایی، خیالی، فانتزی و مسحور کنندهی استوژیت. این بازی دو سطح دارد که بسته به انتخاب شما میتوانید همهی قوانین و امکانات را در بازی داشته باشید و یا اینکه نه بخشی از امکانات و قوانین را با توجه به سطح بازیکنان در بازی دخیل نکنید. این بازی، مکانیزم بسیار سادهای دارد. اصلا عامل جلو افتادن شما در بازی، اینه که در مرحله بازار بقیه بازیکن ها بتونید با صحبت کردن و حواس جمعی، محصولات بدرد بدست بیارید. قراره خودتون رو به روند بازی بسپارید و لذت ببرید، نه اینکه مشغول رمز گشایی و خوندن ذهن بقیه بازیکن ها بشید یا با بقیه تلپاتی داشته باشید قراره کلی داد و بیداد کنید.

تاثیر بازی دیگران روی بازی شما چقدره ؟ یک بازی مهیج و جذاب برای کودکان شما که در آن باید سعی کنند بهترین مزرعه را فراهم کنند. کنن و سکه بگیرن و مزرعه رو گسترش بدن … در مقابل برخی از کارتهای بازی همانند خیار چمبر، سیبزمینی، پیاز، لوبیا چشم بلبلی کارتهایی هستند که تبدیل آنها به سکه کمی زمانبر و دشوار است. که در طول بازی بازیکنان باید تلاش کنند با کاشتن محصولات گران قیمتتر و خرید تجهیزاتی مثل کود و تراکتور سکهی بیشتری جمع کنند و برندهی بازی باشند. یا اگر قصد پیک نیک به طبیهت رو دارید، حتما جالیز رو با خودتون ببرید و در طبیعت با صدای پرنده ها و باد، در کنار درختا و گل ها بازی رو تجربه کنید. بازی جالیز یک بازی کارتی رقابتی با رویکرد اقتصادی است! گرم بودن گیم پلی (میزان ارتباط گیری مخاطب با بازی ) چقدره ؟ یه موسقی خیلی باحال که برای تجربه بازی خیلی نوستالژیکه و کلی خنده داره، موسیقی پس زمینه بازی Stronghold هستش. با این تعریف گیم پلی جالیز خیلی گرمه.

در غیر این صورت خیلی مهمه که به مخاطبتون توجه داشته باشید. بازی های فکری هوپا، ساخت ایران بوده و با توجه به کیفیت خوب آن امکان هدیه دادن را دارند. حساب و کتاب های بازی از جنس شمارش تعداد کارت های محصول کاشته شده و تبدیل اونها به سکه هستش. محصولات را بکارند و با فروش آنها ، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند . نشان اعتبار: هر یک از بازیکنان یک نشان اعتبار ( کلاه) همرنگ با جالیز خود را دارند. اگر کلاه مناسبی برای کشاورزی دارید، حتما سرتون کنید و به جای نشان اعتبار در بازی میتونید از کلاه واقعی خودتون اسفتاده کنید. اگر اهل حساب کتاب کردن هستید و به کشاورزی علاقه دارید با خرید بازی جالیز تجربۀ یک بازی مهیج را در دورهمیهای خانوادگی و دوستانه کسب کنید. برای مثال اگر تو خونه هستید و پاسیون یا گلخونه ای جایی دارید که پر از گل و گیاهه حتما یه بار بازی رو اونجا تجربه کنید. ممکنه فقط دسته کارت های سوخته رو پر کنید …


[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]