خواص روغنسیاه دانه

سه شنبه 18 آذر 1399
15:27
ادمین تولید محتوا

فواید روغن دانه زیره سیاه

استفاده از روغن سیاه دانه بسیار زیاد است - در اینجا مزایای اصلی مراقبت از پوست است.

با آکنه ، منافذ مسدود شده و التهاب مقابله می کند: Zaman و Lopez اتفاق نظر دارند که یکی از جذاب ترین مزایای این اکسیر سیاه عجیب و غریب ، خواص ضد باکتری و ضد التهابی آن است که برای کاهش منافذ مسدود شده و کنترل روغن ، همچنین قرمزی ملایم و تحریک را تسکین دهید.
خطوط و چین و چروک های خوب را پر می کند: به سختی می توانید روغن مغذی تری نسبت به دانه زیره سیاه پیدا کنید که حاوی بیش از 100 ویتامین و مواد معدنی است. این ویتامین ها شامل ویتامین های A ، B و C هستند که به پوست در حفظ رطوبت ، حفظ قابلیت ارتجاعی و مبارزه با رادیکال های آزاد آسیب رسان که سریعتر پیر می شوند ، کمک می کنند. بعلاوه ، دارای اسیدهای چرب مختلف است که باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود.
لکه های تیره و تغییر رنگ را محو می کند: Zaman خاطرنشان می کند که با استفاده مداوم ، روغن دانه زیره سیاه می تواند لکه های تیره ناشی از افزایش سن ، هورمون ها و آسیب خورشید را کم رنگ کند. این به لطف ویتامین A ، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب است که برای بازسازی سلول های پوست همکاری می کنند و باعث کاهش ظاهر آن تغییر رنگ در طول زمان می شوند.
با اگزما مقابله می کند: به لطف خواص درمانی ، روغن دانه زیره سیاه به عنوان یک اگزما جنگنده قدرتمند معرفی می شود. یک مطالعه بهبود سریع اگزمای دست را در بین کسانی که آن را به صورت موضعی دو بار در روز و به مدت چهار هفته استفاده می کردند ، نشان داد.

عوارض جانبی روغن دانه زیره سیاه

هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای برای استفاده از روغن دانه زیره سیاه روی پوست وجود ندارد. با این حال ، مانند تمام روغن های موجود در مراقبت از پوست ، کمی هم طولانی می شود و استفاده از مقدار کم و لایه بندی در صورت لزوم به جلوگیری از استفاده بیش از حد کمک می کند. همچنین ، هر محصولی که به صورت موضعی استفاده شود ، می تواند واکنش آلرژیک ایجاد کند ، خصوصاً در بین افرادی که دارای پوست حساس هستند. اگر پوست شما به شدت حساس است تست پچ را انجام دهید.

موهای خشک دارید؟ می توانید برای تهویه بیشتر چند قطره روغن دانه زیره سیاه به انتهای موهای خود بمالید.
نحوه استفاده از آن

قبل از استفاده از روغن مراقبت از پوست اطمینان حاصل کنید که صورت شما به درستی تمیز شده است. اگر پوست خشک دارید ، روزانه دو بار صبح و عصر چند قطره در پوست خود ماساژ دهید ، اجازه دهید چند دقیقه قبل از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست (روی آن) ، در آن نفوذ کند. اگر پوست شما چرب است ، روزی یک بار اقدام به استفاده کنید و در صورت لزوم راه خود را بالا ببرید. انتظار می رود که به سرعت نتایج آکنه را مشاهده کنید (مانند چند روز دیگر). لوپز می گوید: "من برای این روغن خاص پوست آکنه یا پیر را پیشنهاد می کنم." (گرچه برای انواع پوست بی خطر است).

برای استفاده بیشتر از روغن صورت ، از مالیدن آن خودداری کنید ، زیرا این امر نه تنها می تواند پوست را بکشد ، بلکه باعث می شود محصول در نفوذ اثر کمتری داشته باشد. در عوض ، روغن را بین انگشتان خود گرم کرده و با استفاده از حرکت فشار به پوست بمالید.
بهترین محصولات دارای روغن هسته زیره سیاه

در زیر ، انتخاب ما برای محصولات طبیعی حاوی دانه زیره سیاه را پیدا کنید.
کنسانتره زیره سیاه Odacite + Cajeput
زیره سیاه Odacite + Cajeput Serum Concentrate 36 دلار
خرید کنید

این سرم صورت مورد تأیید Byrdie ترکیبی از روغن دانه زیره سیاه و cajeput (که به عنوان یک رنگ روشن شناخته می شود) ، برای دوز دو برابر مواد ترمیم کننده ، تقویت کننده خاصیت ارتجاعی ، ترکیب می شود.
سرم زیبای خفته زمان
سرم زیبایی خواب Zaman Skincare 80 دلار
خرید کنید

سرم شبانه زمان دارای دو ماده ستاره ای است - دانه زیره سیاه و ویتامین C ارگانیک - که باعث بازسازی و درخشندگی پوست در طول شب می شود. صبح صبح پوست پرتر ، جوان تر و براق تر است.


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]