این بازیهای رومیزی تحمل قرنطینه را راحتتر میکنند

جمعه 3 دی 1400
21:52
ادمین تولید محتوا


این بازی فکری برای ۳ تا ۷ نفر طراحی شده، بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد و موضوع آن مربوط به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی است که در تعدادی جالیز کاشته می شوند و پس از برداشت باید فروخته شده و تبدیل به سکه گردند. اگر کاشت کارت اعتبارتان را پس می گیرید. در بازی فکری جالیز هوپا اقتصادی با کاشت و برداشت محصولات خود میتوانید.سود خوبی به دست آورید و در عین حال با معاملهی.محصولات با دیگر بازیکنان میتوانید سریعتر به اهداف زراعی خود برسید. خرید بازی جالیز در این بازی اقتصادی با کاشت و برداشت محصولات خود میتوانید سود خوبی به دست آورید و در عین حال با معامله محصولات با دیگر بازیکنان میتوانید سریعتر به اهداف زراعی خود برسید. در هنگام معاملهکردن، نشان اعتبار را میتوان بهصورت تنها و یا در ترکیب با کارتهای دیگر معامله کرد. همان طور که از نام بازی فکری HOUPPA مدل جالیز بر می آید این بازی در خصوص جالیز و اتفاقاتی که در آن می افتد ، می باشد، این بازی یک بازی اقتصادی است و افراد می توانند از دانسته های اقتصادی خود در این بازی استفاده کنند و از طرف دیگر به کمک این بازی، به دانسته های اقتصادی خود اضافه کنند.

بازی فکری هوپا مدل جالیز یکی از محصولات پر فروش می باشد که پس از بررسی نظرات مشتریانی که آن را خریداری کرده اند در سایت فروشگاه اینترنتی طنین قرار داده شده است. این عنوان یکی از بهترین بازیهای دونفره است که میتوانید به سادگی آن را تهیه کنید و در این روزها آنرا تجربه کنید. در انتها بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده است. نکته دیگری که باید بدانید این است که در مرحله بازار، بازیکنی که نوبت آن است، میتواند کارتهای رو شده را به راحتی اگر مشابه محصولات جالیز خود باشد، به آن اضافه کند و سپس مرحله فروش کارتها پیش میآید. نکته مهم این است که کارتهای رو شده، اگر توسط بازیکنی خریداری شود، باید حتما در داخل جالیز قرار بگیرد. هرچه تعداد کارتةای یک محصول در هنگام برداشت بیشتر باشد، درآمد بیشتری را نصیب بازیکن میکند، اما مشکل اینجاست که تعداد کارتهای هر محصول محدود است و ممکن است بیشتر از یک بازیکن در هر لحظه به دنبال کاشت آن محصول باشند. روی آن جالیز تا رویداد بعدی نه میتوان محصولی کاشت و نه میتوان محصولی برداشت.

https://www.gamekhoone.ir/

ممکن است بیش از یک بازیکن در هر لحظه به دنبال کاشت آن محصول باشند. همانطور که در مطلب بررسی بازی اشاره شد، این بازی جمع و جور و سریع بسیار مناسب این روزها است. هرچه تعداد کارتهای یک محصول در هنگام برداشت بیشتر باشد، سکه بیشتری نصیب بازیکن میشود، اما این بازی به همین سادگی نیست چرا که تعداد کارتهای هر محصول محدود میباشند. روش بازی جالیز در حالت پیشرفته به این شکل میباشد که در شروع هر دور از بازی به جزء دور اول، یکی از کارتهای رویداد رو میشود و تمام بازیکنان بسته به اجباری یا اختیاری بودن رویدادها باید دستورالعملهای کارت را اجرا کنند. هر نوبت بازیکنان در این بازی، به سه مرحله تقسیم میشود. هر بازیکن در نوبت خود باید سه کار را به ترتیب انجام دهد. بازیکنان میتوانند در هر لحظه از بازی جالیز و بردگیم Bohnanza اقدام به فروش محصولات خود و کسب سکه کنند. می توانید محصولات کشاورزی خود را در این جالیزها بکارید و با فروش محصولات خود، درآمد کسب نمایید.

در طول بازی بازیکنان با گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور، بازدهی جالیزها را افزایش میدهند و تلاش میکنند تا در پایان بازی بیشترین درآمد را کسب کنند و برندهی بازی باشند. در طول بازی، بازیکنان با فروش محصول، گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور بازدهی جالیزها را افزایش می دهند و تلاش میکنند در انتهای بازی بیشترین سود را کسب کند و برنده ی بازی باشند. میتوانید در کسب و کار کشاورزی موفق شوید. با صرف هزینهای بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان میتوانید این بازی را خریداری کرده و در این دوران سخت حسابی سرگرم بمانید و برای بیرون رفتن وسوسه نشوید. اما برای این که در این بازی موفق شوید، علاوه بر تلاش و سخت کوشی، باید حساب و کتابتان خوب باشد، حواسی جمع داشته باشید و کمی هم شانس بیاورید. موارد گفته شده مکانیزم اصلی بازی جالیز هستند اما قوانین مهمی وجود دارد که بخش استراتژیک بازی به حساب میآید. پیشنهاد میشود برای دفعات اول به روش ساده جالیز را بازی کنید و بعد از مسلط شدن به قوانین بازی به سراغ بازی پیشرفته بروید. کیفیت ساخت عالی، بازگردان فوقالعاده گرافیکی، قوانین ساده و گیمپلی به شدت جذاب باعث میشود که این بازی در صدر لیست خرید هر گروهی که این روزها به دنبال یک بازی چندنفره هستند قرار بگیرد.


[ بازدید : 100024 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]