دستئر پخت ویکتوریا

سه شنبه 18 آذر 1399
15:20
ادمین تولید محتوا

این دستور ساده اسفنجی ویکتوریا یک کیک اسفنجی نرم وانیلی تزریق می کند که همراه با کره و کره مرغوب قرار دارد. مناسب برای مهمانی ها ، روزهای تولد یا یک فنجان بزرگ چای بعد از ظهر.

به این دستور اسفنج ویکتوریا مسلط شوید و دنیای پخت صدف شماست! تهیه این کیک آب دهان 30 دقیقه طول می کشد ، بنابراین در کمترین زمان یک پودینگ خوشمزه آماده خواهید کرد. دستور اسفنج ویکتوریا ما به 8 نفر سرو می شود ، بنابراین اگر خانواده یا دوستان خود را دور هم جمع کنید می دانید که برش های کافی خواهید داشت.

این دستورالعمل برای کسانی که قبلا پخته نشده اند و به دنبال یک دستور شیرینی ساده برای مبتدیان هستند مناسب است. اگر پس مانده ای دارید ، به راحتی آنها را در یک ظرف هوای بسته یا داخل قالب کیک ذخیره کنید. یا اگر اسفنج خود را با خامه تازه پر کردید ، آن را در یخچال نگهداری کنید ، تا خاموش نشود!

شما قبلاً هرگز چنین دستور العمل کیکی نداشته اید!
نحوه ساخت اسفنج ویکتوریا را تماشا کنید
عناصر

3 تخم مرغ متوسط
175 گرم (6 اونس) کره ، نرم شده است
175 گرم (6 اونس) قند کاستور
آرد 175 گرمی (6 اونس)
کرم دوتایی کارتنی 142 میلی لیتری
4-6 قاشق غذاخوری مربای تمشک
شکر کاستور ، برای لایروبی
قالب های ساندویچ گرد 2 18 18 سانتی متر (7 اینچ) ، چرب شده و پایه ای که با مواد روغنی پخته شده اندود شده است

روش

تمام مواد را به یک کاسه بریزید و بزنید تا یکدست شود. مخلوط را بین قالبهای ساندویچ تقسیم کرده و سطوح را تراز کنید.

کیک ها را در وسط یک فر از قبل گرم شده - 180 درجه سانتیگراد / 350 درجه فارنهایت / گاز مارک 4 به مدت 20-25 دقیقه یا تا زمانی که کیک ها بالا بروند و طلایی شوند بپزید و هنگامی که در مرکز آنها کمی فشار دهید ، آنها را برگردانید.

کیک ها را از فر خارج کنید و بگذارید به مدت 5-10 دقیقه در قالب ها خنک شوند ، سپس آنها را به یک مفتول روشن کنید و بگذارید تا کاملا خنک شوند.

مربا را روی قاعده یکی از کیک ها پهن کنید. خامه مضاعف را به آرامی بزنید و آن را روی پایه کیک دیگر پخش کنید. دو کیک را با هم ساندویچ کنید. قبل از سرو با شکر کاستر لایروبی کنید.

کیک های اسفنجی ویکتوریا که پر نشده اند ، می توانند در کیسه های فریزر بسته بندی و تا 3 ماه منجمد شوند. قبل از پر کردن اجازه دهید تا یخ زدایی شود.

نکته برتر برای ساخت اسفنج ویکتوریا

برای اندازه گیری های مناسب ، تخم مرغ ها را وزن کنید - و سپس برای هر یک از قند کاستور ، کره و آرد از همان وزن استفاده کنید.

تهیه یک کیک اسفنجی کامل ویکتوریا تمام تمرین و رعایت دستور العمل است. اگر همه مواد اولیه خود را برای اندازه گیری و آماده سازی از قبل بیرون بیاورید ، این کار روند مخلوط کردن را بسیار آسان می کند و می توانید برگه های مربوط به آنچه را که می گذرد نیز نگه دارید تا هیچ ماده ای را از دست ندهید.

همچنین به مواد شما فرصتی می دهد تا مانند تخم مرغ و کره به دمای اتاق برسند زیرا وقتی در دمای مشابه بهتر می پزند.

هنگامی که نوبت به مخلوط کردن همه چیز در مورد وقت خود را می گیرد و بیش از حد آن نیست. بیش از حد مخلوط کردن می تواند مخلوط شما را جدا کند یا جیب های هوا زیادی ایجاد کند بنابراین پس از پخت سوراخ های زیادی در اسفنج خود ایجاد می کنید.

یک ترفند دیگر این است که مطمئن شوید قالب های پخت چرب شده اند. حتی اگر نچسب باشد ، توصیه می کنیم به آنها کمی کره یا اسپری روغن بمالید. بیش از حد آن را بردارید در غیر این صورت باعث می شود قسمت خارجی اسفنج ویکتوریا بسوزد. قالب هایتان را به درستی چرب کنید ، اطمینان حاصل کنید که کیک به آرامی از قالب خارج می شود. ممکن است هنگامی که کیک از فر خارج می شود یک چاقو را لبه لبه کیک بزنید تا شل شود.

کیک های اسفنجی ویکتوریا اغلب سبک و کرکی هستند. بستن کره و شکر با هم قبل از چین مواد خشک بهترین راه برای دستیابی به این هدف است ، به خصوص اگر یک لیسک برقی ندارید. دستور العمل ما همه به یک روش است یعنی همه مواد به کاسه اضافه می شوند و با یک لیسک برقی مخلوط می شوند.

با استفاده از لیسک برقی که به شما کمک می کند هوا به مخلوط اضافه شود ، هنوز می توانید به یک اسفنج کرکی دست پیدا کنید. اگر اسفنج خود را بدون مخلوط الکتریکی درست می کنید ، در عوض روش کرم زدن را انتخاب کنید.
برای رتبه بندی کلیک کنید
(2601 رتبه بندی)
ارسال رتبه بندی شما
دستور العمل های مرتبط

کرم لخته اسفنج ویکتوریا
ساندویچ ویکتوریا مری بری
ساندویچ Mary Berry’s Victoria
دستور العمل scones پل هالیوود
پل هالیوود

ایده های بیشتر دستور العمل

سالم
کیک
جوجه
ماهی
BBQ
پاولووا
خوراک جوجه
کدو تنبل
ارزان سریع و آسان
ناهار
The Great Bake Off
ایتالیایی


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]