خرید بازی فکری جالیز

جمعه 3 دی 1400
22:08
ادمین تولید محتوا


بازی افزایش هوش کودکان و تقویت آیندهنگری و برنامهریزی آنها میشود. دقت کنید در هنگام خرید حلقه هوش در هر دو مدل پلاستیکی و چوبی از مواد شیمیایی استفادهنشده باشد. برای انتخاب بهترین بازی های فکری ایرانی و خارجی برای کودکان و بزرگسالان باید به سلیقه همبازیها، رده سنی آنها، خرید بازی فکری جالیز میزان حوصله آنها برای انجام بازیهای طولانی و برخی از موارد دیگر توجه کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید! تحقیق و توسعه بازی دژ با هدف بازنشر بازی اصل به زبان فارسی و تغییر محتوای تاریخی آن بازی آغاز شد و سپس بعد از اعمال تغییرات مورد نظر از سوی طراح اصلی بازی تاییدیه را دریافت کرد و به مرحله تصویرسازی فرستاده شدو تصویر سازی این بازی توسط آقای حسن نوزادیان، که از طراحان بنام کتابهای مصور، است انجام گرفته. بازی دژ نسخه فارسی این بازی فوق العادست که در سال 1395 پس از تماس هوپا با ناشر و طراح بازی، نسخه اورجینال این بازی را خریداری کرد .

او در سال 2000 میلادی بازی را طراحی کرد به نام Citadels که یک بازی بسیار پرطرفدار است و به تجدید چاپ های فراوانی توسط ناشران بین المللی رسیده است و حتی به 25 زبان ترجمه شده و در طی 15 سال موفق به کسب 55 رتبه برتر بهترین بازی های خانوادگی در سایت معتبر BoardGameGeek شده است. یک بازی جمعجور، زیبا و هیجانانگیز. وجود جایگاههای متفاون که هر کدام ویزگی خاص خودش را هم دارد و همچنین کارتهای مختلف با دستورهای مختلف که میتوانند روند بازی را به کلی تغییر دهند از دیگر ویژگیهای هیجانانگیز آن است. هر کدام از این حیوانات میخواهند سلطه جنگل را در دست بگیرند اما هر کدام از آنها روشهای متفاوتی را در پیش میگیرند. در این بازی به هر بازیکن جالیزهای خالی داده میشود شما باید هر یک از جالیزهای را با کمک کارتهای در گردش پر کنید، بعد از پر شدن هر یک از جالیزها شما میتوانید آن را برداشت کنید و به جای آن سکه بگیرید.شما با به دست آوردن سکه میتوانید جالیزهای بیشتر، کود و … این بازی سرگرم کننده را میتوانید دو نفره تا 7 نفره بازی کنید. در این قسمت براساس امتیاز کسب شده شدما، کد تخفیف خرید انواع بازی رومیزی برای شما فراهم شده که میتوانید برای خرید این سرگرمیهای دوست داشتنی از آنها استفاده کنید.

برای خرید بازیهای رومیزی محبوب با تخفیف ویژه میتوانید به بخش فرهنگ و سرگرمی سفینه تپسی مراجعه کنید. این بازی که با رعایت حقوق مولف و با کسب اجازه از ناشر فرانسوی در استودیوی تحقیق و توسعه هوپا گسترش یافته است، از ابتدی مرداد ماه، در اختیار علاقمندان بازیهای کارتی و رومیزی قرار خواهد گرفت. برای قرار گرفتن میان طیف وسیعی از بازیهای فکری مختلف و خرید بازی فکری میتوانید فروشگاه بازی فکری ذهن برتر را انتخاب کنید. بازی دژ با اجازه از ناشر فرانسوی، و با رعایت کامل حقوق مولف در ابتدای مرداد ماه به سری بازی ها هوپا اضافه شد و در اختیار علاقه مندان به بازی های کارتی قرار گرفت. دو کارت از دسته کارت ها رو کنید و تصمیم بگیرید که می خواهید آن ها را در جالیزتان بکارید یا معامله کنید. همچنین یکی از بهترین راه ها برای افزایش این توانایی و استعداد یعنی خرید و فروش و معامله است. یعنی قضیه این نیست که بازیکن ندونه باید دوتا کارت رو کنه و مبادله کنه، اما ممکنه ندونه “چطوری و با چه معیاری مبادله کنه که سود بیشتر بدست بیاره؟ اما چه کسی این توانایی را دارد تا جای خالی او را پُر کند؟ در طول بازی هر بازیکن در نقش دزد دریایی باید تلاش کند که گنجها را از یک گالیون اسپانیایی غارت کند و به انبار کشور خود منتقل کند.

از یک سو بازی نیاز داره که با موسیقی پس زمینه طبیعی باشه که حس کشاورزی و جالیز کاری رو منتقل کنه، از سوی دیگه نیازه که صدای بازار هم در پس زمینه وجود داشته باشه تا در قسمت های بازار بازی که اوج هیجان بازی در اون لحظات اتفاق میفیته، اوج خاطره انگیری هم رقم بخوره. این بازی نسخهی تغییریافتهای است از بازی بسیار موفق Bohnanza که توسط طراح معروف آلمانی Uwe Rosenberg در سال ۱۹۹۷ عرضه شدهاست. طراح با سابقه ای بازی های رومیزی Bruno Faidutti را که می شناسید؟ این روزها بازیهای رومیزی در مدلهای مختلف و قیمتهای متنوع در بازار موجود هستند. بازی جالیز یک بازی رومیزی کارتی در سبک اقتصادی است که معامله کردن بین بازیکنان یکی از جذابیتهای گیمپلی آن به شمار میرود.به جالیز حاصلخیز خوش آمدید. جالیز بازی یک نوع بازی کارتی است که تعداد نفرات بازیکن آن بین 3 تا 7 نفر هستند که در زمان تقریبی ۴۵ تا ۹۰ دقیقه به بازی می پردازند.


[ بازدید : 412 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]