رست چیکن مرغ

سه شنبه 18 آذر 1399
15:25
ادمین تولید محتوا

مرغ سرخ شده

دستور کلاسیک مرغ سوخاری را امتحان کنید

سطح مهارت: متوسط

هیچ چیز کاملاً شبیه مرغ سوخاری سنتی با همه اصلاحات نیست تا یکشنبه همه خانواده دور میز بنشینند. اگر قبلاً هرگز مرغ را تفت نداده اید ، وقت آن است که بدرخشید. رگه های بیکن ، یک کره کره و قیمه های خانگی تمام چیزی است که شما برای افزودن مقدار زیادی عطر و طعم به پرنده خود نیاز دارید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام پخت و پز باید مراقب ساعت باشید.

هنگامی که به این دستور العمل کلاسیک مرغ سوخاری تسلط پیدا کردید ، زمان آن فرا رسیده است. گل میخک را با حبه سیر غوطه ور کنید ، با یک لعاب بالزامیک خفه شوید و طعم دهنده ها را تجربه کنید - همه از این به بعد می خواهند یکشنبه به خانه شما بیایند!

سینه مرغ پر شده
این یک تصویر 6 از 58 است
سینه مرغ پر شده

دستور العمل کلاسیک سینه مرغ پر شده ما را امتحان کنید

سطح مهارت: متوسط

اگر می خواهید چیز جدیدی را با سینه مرغ خود امتحان کنید ، پر کردن آنها یک انتخاب عالی است. شما می توانید طعم بسیار زیادی به مرغ خود اضافه کنید و می توانید برای بچه ها نیز دزدکی حرکت کنید. سینه مرغ پر شده اگر برای دوستانتان آشپزی کنید از آنجایی که ظاهر هستند ، گزینه چشمگیری را ایجاد می کند. فقط پر کننده های خود را انتخاب کنید ، سینه های مرغ خود را صاف کنید ، پر کردن آن را بیرون بیاورید و محکم بپیچید و در فیلم چسبیده قرار دهید. قبل از پخت و پز در یخچال قرار دهید و فیلم غذایی را جدا کنید - ساده!

وقتی مهارت در پر کردن سینه مرغ را فرا گرفتید وقت آن است که مواد پر کننده مختلف را آزمایش کنید. انواع سبزیجات ، پنیر یا حتی آجیل و میوه را انتخاب کنید. در کنار سیب زمینی های جدید و تعداد انگشت شماری از برگ های تازه سالاد را برای پایان سالم سرو کنید.

پای مرغ و قارچ
این یک تصویر 7 از 58 است
پای مرغ و قارچ

دستور کلاسیک پای مرغ و قارچ را امتحان کنید

سطح مهارت: متوسط

درست کردن کیک ها بسیار آسان تر از آن است که شما فکر می کنید به خصوص اگر تقلب کنید و از شیرینی آماده استفاده کنید (خدای نکرده ، ما نمی خواهیم بگوییم اگر این کار را نکنید!) ساخت پر کردن از ابتدا مهمترین قسمت پای است - شما می تواند آنچه را که داخل آن می رود کنترل کند ، اعم از سبزیجات تازه یا یک سس خانگی. دانستن اینکه چه چیزهایی به پای شما می آید و انتخاب خانه به جای خرید از فروشگاه قطعاً گزینه سالم تری است.

پس از تسلط بر این کیک مرغ و قارچ کلاسیک ، زمان آن فرا رسیده است که پای های دیگری مانند پای پنیری ما (مناسب گیاهخواران!) ، مورد علاقه دوچرخه سواران مویی ، بسازید. استیک و شیر آلویی و یا حتی به خود یاد دهید که چگونه با استفاده از دستور ساده شیرینی پفکی ما شیرینی را از ابتدا درست کنید.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پازل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]